Dregglisar

Ikväll då min är borta och kollar på hockey passade jag på att rita upp ett mönster på dregglisar och sydde sen upp dom. Blev ganska nöjd men behöver som sagt en bebis att prova på. Dom satt i alla fall bra på min son på 3 år och det fick mig att komma på att jag ska sy en scarf till honom.

Har ännu inte bankat i några tryckknappar men det kommer väl ;)

Den bruna med moln har brun velour på baksidan och den randiga har samma tyg på fram och baksida.

Ni kanske även ser att jag äntligen köpt en efterlängtad overlock. Eller det var ju några veckor sen. Den var välbehövd!

2010-02-19 @ 21:45:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hej!!!



Rackarns vad fina grejer du syr! =)



Kan du inte prova dina dregglisar på min son??



Vad kostar dem?



kram!

2010-03-20 @ 19:21:39
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0