Body utan knappar

Idag sydde jag en ny omlottbody. Å jag måste säga att det är ju skitkul att sy dom. Mindre kul är att jag inte har en endaste tryckknapp kvar hemma. Hoppas att beställningen kommer hem fort så jag kan banka i lite knappar i alla ofärdiga saker jag har gjort.



Ja idag sydde jag som sagt en body i det absolut sista bondgårdsyget jag hade och en dregglis vart det av det randiga tyget. Nu har jag bara nålat där tryckknapparna ska sitta därav att det ser snett ut.

2010-03-23 @ 17:22:57 Bodysar Permalink


Kommentarer
Postat av: Helena

Hittade hit från Lenas sida...tänkte bara säga att du är grymt duktig och gör vääääldigt fina saker. =)



Ha det så bra!

/Helena

2010-03-25 @ 19:15:52
Postat av: Petra

Tack så hemskt mycket. Nu blev jag glad :)



Hoppas allt är bra med dig!

2010-03-26 @ 13:04:45
URL: http://jagsyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0