Molntyger på ingående.

Har i dagarna beställt molntyger i turkos, rosa, brun, röd och orange! Har en massa beställningar att göra när tygerna kommer vilket är jättekul :) Vill ni också beställa så är det bara att maila mig. Ni som väntar på beställningar kan få vänta 1,5 vecka så ni är förberedda.

Kommer även att lägga upp dom i kategorin: Mina tyger  där ni kan se alla färger och där jag även kommer att lägga upp nya elefant-tyger och tåg-tyger som jag bara ska tvätta först.

2010-05-03 @ 14:02:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linda

Måste bara säga vilka fina kläder du syr =) Jag undrar om du har det turkosa tyget med apor och lejon? Linda

2010-05-07 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0